Nyhet: Sveriges mest erfarna Google Ads byrå visar...

En unik och revolutionerande metod som gör dina Google Ads till en guldgruva, garanterat!

Dyk in i Google Ads hemligheter och förändra ditt digitala landskap, det kommer att revolutionera din syn på digital annonsering för alltid...

Uppdaterad: 11 maj 2024

Hej på dig som bygger och utvecklar företag, 

Om du är på jakt efter en metod som är SNABB, smidig och med garanterade resultat för att skapa en ökning av dina försäljningsframgångar med Google Ads, som överträffar alla dina tidigare förväntningar…

Då kan denna text vara det mest spännande du någonsin kommer att stöta på.

Låt mig förklara varför:

Vårt dedikerade team har de senaste två åren investerat över 150 000kr i månaden i Google Ads…

Och här har vi beviset på det:

Google Ads, Google Adwords, Adwords, Vad är Google Ads?, Vad Kostar Google Ads? Hur bra är Google Ads?

Vi har genomfört detta inom inte mindre än 476 unika brancher och specialiserade nischer…

Genom att investerad över 150 000kr i månaden har vi uppnått:

…Vårt främsta mål är att hjälpa våra kunder att nå enastående försäljningsresultat och det gör vi varje månad!

Detta har vi uppnått genom välplanerade och effektiva Google Ads kampanjer.

Du förstår, när man investerar så mycket pengar i annonsering över en mängd olika branscher, samlar man på sig en hel del värdefull insikt.

Om precis vad som fungerar och vad som inte fungerar.

Inte bara teoretiska metoder baserade på YouTube-instruktionsvideor eller onlinekurser.

Inte heller från självutnämnda experter som har massor av ”påståenden” och försöker posera som ”specialister”.

Nej…

Vi talar om äkta och beprövade strategier från frontlinjen för att omvandla annonsering till lönsamhet, utan några onödiga krusiduller.

Från ett team som vet vad det innebär att behöva göra kampanjer lönsamma – eftersom de arbetar med detta varje dag.

Så lyssna nu, om du har provat på annonser under en period, är detta troligtvis något du känner igen…

Effektiv annonsering utan att spränga budgeten – Så minskar du dina CPLs och CPAs!

Din ROAS (Return On Ad Spend) tycks falla fritt…

De kampanjer som tidigare var dina stoltheter, har nu oväntat kollapsat och misslyckats kapitalt.

Och ditt bankkonto vädjar desperat om nåd.

Stående där, med händerna i håret, undrar du vad som kan ha gått snett…

”Hur kunde detta hända?!”

Har din nuvarande byrå uppmanat dig att ”öka” din annonsbudget?

Men nu börjar du ifrågasätta deras råd…

Så du bestämde dig för att anlita en ny företagscoach.

Du hittade dem kanske på Fiverr eller Upwork, där de delar plats med unga ”digitala experter” och arbetskraft från andra länder som inte känner till hur försäljning går till i Sverige.

De verkar helt pålitliga.

Men de verkar lika förvirrade över situationen som du, och kämpar med att hitta en lösning.

Så de föreslår att du investerar i en ny logotyp och börjar bygga upp ett ”personligt varumärke”.

*Som kostar mer pengar, host, host*

Allt detta får dig att vilja riva ditt hår och kasta din MacBook ut genom fönstret.

Så du drar ner på dina annonseringsutgifter, eftersom din avkastning på investeringen har försvunnit och ditt kreditkort är på väg att få en hjärtinfarkt.

Och allt detta leder till…

4.7/5

4.7 baserat på omdömen

Du når inte dina tillväxtmål, så du försöker "normalisera" den nuvarande nivån av försäljningstillväxt.

Istället för att nå ditt önskade mål, verkar du alltid landa någonstans mitt på vägen.

Du lägger problemet i den ”för-komplext-att-lösa-högen”

Det är en skadlig och destruktiv cykel som styr dig mot att bygga ett mediokert företag.

Jag är här för att lyfta fram den mest effektiva, tillförlitliga och smidigaste vägen för dig att attrahera så många kunder som möjligt genom Google Ads.

Till sist nå, eller kanske till och med överträffa, dina mest ambitiösa tillväxtförväntningar.

Men jag uppmanar dig att se det med egna ögon.

Här är beviset på den fantastiska multiplikationen av investeringen…

Det är framgångshistorier som dessa som får oss att fyllas av en glädjetårar. (I exempel ovan så är det ett snittpris på produkt/tjänst såld över 8000kr eller 800% tillbaka! )

Men nog om det… det är dags att rikta strålkastarljuset mot själva annonseringen…

4.7/5

4.7 baserat på omdömen

Genomför denna enkla förändring på ditt Google Ads-konto och se dina resultat multipliceras.

Denna ENDA SAK kommer att…

Denna plats är inte bara en dröm.

Den är verklig.

Kom lite närmare. Lyssna nu, låt mig leda dig dit.

Mer specifikt, hur man kan skala upp sin annonsbudget till oanade höjder samtidigt som lönsamheten bibehålls.

Så att du kan skapa större vinst och en hållbar tillväxt.

Så att du kan skämma bort dig själv lite.

Som att köra en ny, futuristisk Tesla, smörja in händerna med handkräm från Rituals… och avnjuta ovanliga blandningar av Nespresso-kaffe.

Naturligtvis, vi kommer att avslöja det mest effektiva, enkla och pålitliga sättet för dig att dra till dig så många kunder som möjligt genom annonsering på Google.

Okej, gör dig redo.

Låt oss sätta igång med steg ett…

När det gäller Google Ads – så har de flesta fel

Det första de tenderar att göra är…

Att samla en stor mängd söktermer och klumpa ihop dem i en enda annonsgrupp.

”Ekonom i Stockholm” – vi tar med den,

”Ekonom i Göteborg” – visst, vi inkluderar den också,

”Ekonom i Malmö” – absolut, varför inte? Vi lägger till den också!

Det kan tyckas harmlöst – men lyssna noga nu…

Detta är det snabbaste och säkraste sättet att förbruka dina resurser!

En ren katastrof! En stjärna av fem möjliga. Slöseri med tid. Undvik.

Så, vad borde du egentligen göra… vad är den ”STORA idén”?

Oroa dig inte, du nyfikna lilla sanningssökare…

Här är det… och vi kallar det S.K.A.G.

(S.K.A.G. står för Single Keyword Ad Groups)

Och det innebär att du lägger endast en sökterm i varje annonsgrupp.

Därefter skapar du en extremt fokuserad annons för just det specifika sökordet.

Visst, det kräver lite arbete… men dessa små guldkorn får Google att jubla!

Och bli mer exalterad än ett nattklubbs dansgolv.

Varför då?

De åstadkommer precis det som Google prioriterar för att optimera…

Vad de gör är att ge dess användare (dina potentiella kunder) den allra bästa möjliga upplevelsen.

Eftersom de…

4.7/5

4.7 baserat på omdömen

Erbjud dem exakt det de söker efter.

De är extremt fokuserade och har en konverteringsgrad som sticker ut.

Mycket höre och bättre.

Genom att tillämpa SKAGs kan du förhöja dina annonsernas kvalitetspoäng och därmed boosta prestandan på din annons.

Google överlämnar då (något motvilligt)…

Resultatet? Billigare klick, bättre annonsplacering och trafik med en ”stark intention” att agera.

Följaktligen = mer kapital på kontot.

Du kan räkna med mer glädje, optimism och fördelar i form av mer pengar i din plånbok.

På riktigt.

Men det finns ett hinder. Ett väldigt stort hinder…

Lyssna noga nu…

Många byråer är ”tillräckligt bra” på det de gör. Några är till och med ”goda”… Men endast ett fåtal är… elit.

Så de arbetar med det som är ”tillräckligt bra”.

Deras kampanjstruktur är tillräckligt bra, deras val av sökord är tillräckligt bra… deras budtyp är tillräckligt bra…

Deras annonsstruktur är tillräckligt bra, deras sökordsval är tillräckligt bra… deras budtyp är tillräckligt bra… och deras annonstexter är, du gissade rätt, tillräckligt bra.

Men här är saken…

”Okej” är inte längre tillräckligt. Det var okej när klick kostade 20 öre.

Konkurrensklimatet online är nu alltför intensivt.

Du behöver vara en outtröttlig champion för att göra dina kampanjer lönsamma.

Och nu, över till steg två…

Det är här många går snett.

De har ingen aning om hur man skriver effektiva annonser.

4.7/5

4.7 baserat på omdömen

De försöker övertyga personerna att investera i själva annonsen!

Men det är inte praktiskt att göra det…

Just nu kan folk inte göra ett köp direkt från annonsen.

Så varför skulle du ens försöka göra det?!

Syftet med att ha en annons är att få människor att KLICKA!

Dina annonser behöver FÅNGA din målgrupps uppmärksamhet.

Dina annonser bör vara så tilldragande att dina potentiella kunder inte kan låta bli att klicka på dem (även om de kanske inte köper något just då).

Eftersom majoriteten av sökningarna nu görs på smartphones,

är dina potentiella kunders uppmärksamhet på en historiskt låg nivå.

Med bara ett klick kan dina potentiella kunder dras in i en värld av hundar i skor och halvnakna supermodeller på Instagram, snarare än att engagera sig i ditt varumärke.

Att vara en i mängden kommer inte att få dig att sticka ut och fånga folks uppmärksamhet.

Enformighet kommer inte att öka antalet klick på din annons.

Att vara förutsägbar kan sänka din ROI drastiskt.

Det innebär att det är dags att sluta använda annonskopior som…

”Grundat 1983…”

”Vi erbjuder det mest omfattande sortimentet och de mest konkurrenskraftiga priserna”

”Få rådgivning från vårt begåvade och erfarna team av specialister”

*Gäsp*

Det är så passivt att det kan göra en sömnig.

Och lägg mina ord på minnet när jag säger detta…

Inom Google Ads-världen är det bara 2% av annonsörerna som drar till sig hela 50% av trafiken.

Med andra ord, det är ett spel där ’den bästa står som vinnare på prispallen’.

Och detta leder oss till det tredje steget.

Det handlar inte bara om annonserna i sig.

Utan snarare om landningssidan du dirigerar folk till när de klickar på annonserna…

Låt mig utveckla, försäljning liknar lockelse.

Och förförelse är mest framgångsrik med en dos av förspelet.

Det handlar inte om HUR du föreslår försäljningen, utan NÄR du föreslår den!

Och de flesta gör misstaget att gå rakt på sak i sina annonser… eller på deras landningssidor.

Detta kan liknas vid att… närma sig en total främling på gatan och fria direkt.

Och denna strategi är lika effektiv som ett paraply i en ökenstorm.

Men sedan blir de förvånade över att de inte kan få sina annonser att leverera…

Och de frågar sig varför ingen köper!

Liksom i ett romantiskt förhållande…

Finns det en rad steg som du behöver guida ditt prospekt genom för att övertyga dem om att genomföra ett köp.

Men de flesta företagsägare är så fokuserade på att göra en försäljning och hela ”stänga affären”-delen…

Att de helt glömmer bort den serie av steg som krävs för att konvertera en främling från ett ”klick” till en betalande kund.

De förutsätter att alla är intresserade av vad de har att erbjuda…

”Vi har det mest omfattande utbudet och den bästa kundservicen”

”Kom och köp våra produkter!”

”Be om en offert”, ”Prata med vårt team”, ”KÖP, KÖP, KÖP!”

Istället behöver du börja med något som känns mindre hotfullt.

(Tvivlar du på oss? Titta på dina konverteringsfrekvenser *blink*)

För du behöver lite kurtis.

Och vad vi har upptäckt (genom att spendera miljoner på annonser) är att det bästa sättet att göra det är genom att använda något vi kallar för ”PIE”.

Ett presterande-innehålls-erbjudande.

Det är ett litet erbjudande med låg åtagandegrad för att begära ”mer information”.

Detta får ditt prospekt att sticka ut handen – mitt bland en massa människor – för att identifiera sig som intresserad av vad du säljer.

Men vänta, den här sidan blir lång…

Och detta är bara 3 av 12 steg vi använder för att upptäcka dolda vinstmöjligheter i VILKET Google Ads-annonseringskonto som helst.

Och skala dem till obegränsade höjder!

Vill du se alla 12 steg?

(Lägg märke till vad vi gör här)

Då har vi positiva nyheter till dig…

4.7/5

4.7 baserat på omdömen

12 HEMILIGA BRANSCHTRICK FÖR ATT FÖRDUBBLA FÖRSÄLJNINGEN OCH VINSTERNA FRÅN DINA GOOGLE ADS-KAMPANJER

Den här GRATIS rapporten avslöjar DE mest explosivt kraftfulla hemligheterna vi har upptäckt genom att köra bokstavligen tusentals kampanjer för våra kunder och spendera miljontals dollar på Google Ads.

(…och BAM! Så är det gjort… vi tar vår egen medicin)

Här är bara en bråkdel av vad du kommer att upptäcka:

Hur som helst… den här rapporten är din gratis, fyll bara i dina uppgifter i rutan nedan och klicka på ”skicka mig min rapport” knappen.

Och dessa försäljnings-explosiva tips kommer att skickas direkt till din inkorg som en PDF-rapport.

Men om du har sett tillräckligt… och bara vill veta, utan minsta tvivel…

Här är bara en bråkdel av vad du kommer att upptäcka:

Så här blir du marknadens ledande och verkligen låter dina försäljningssiffror skjuta i höjden, bortom vad du tidigare trott var möjligt!

Japp, du läste rätt…(gå vidare, läs det igen…vi väntar här)

Vi har just öppnat våra dörrar igen för att ta emot nya kunder med detta riskfria erbjudande…

Och om du läser detta – betyder det att vi fortfarande har ett par platser tillgängliga.

Under april månad erbjuder vi företag GRATIS 30-minuters strategisamtal.

Under samtalet kommer vi att visa dig vad som krävs för att låsa upp dolda intäktsmöjligheter från Google-annonser och skala upp din trafik för att öka försäljningen explosionsartat.

Men jag avbryter dig där.

Detta är inte bara ännu ett ”strategisamtal” (*host* försäljningspitch), med någon dumdristig person…

Som inte har en aning om vad som verkligen krävs för att dominera konkurrensen på Google.

Nej.

Det är inte heller en högtrycksförsäljning som förkläder sig som ett strategisamtal.

Hur som helst, du kan få reda på mer om vad som ingår i samtalet här.

Men platserna är nästan slut för maj.

Så gå hit och säkra din plats.

4.7/5

4.7 baserat på omdömen

Vi garanterar att vi överträffar dina kampanjer, annars arbetar vi gratis.

Japp, du läste rätt…(gå vidare, läs det igen…vi väntar här)

Vi har just öppnat våra dörrar igen för att ta emot nya kunder med detta riskfria erbjudande…

Och om du läser detta – betyder det att vi fortfarande har ett par platser tillgängliga.

Under april månad erbjuder vi företag GRATIS 30-minuters strategisamtal.

Under samtalet kommer vi att visa dig vad som krävs för att låsa upp dolda intäktsmöjligheter från Google-annonser och skala upp din trafik för att öka försäljningen explosionsartat.

Men jag avbryter dig där.

Detta är inte bara ännu ett ”strategisamtal” (*host* försäljningspitch), med någon dumdristig person…

Som inte har en aning om vad som verkligen krävs för att dominera konkurrensen på Google.

Nej.

Det är inte heller en högtrycksförsäljning som förkläder sig som ett strategisamtal.

Hur som helst, du kan få reda på mer om vad som ingår i samtalet här.

Men platserna är nästan slut för maj.

Så gå hit och säkra din plats.

Några frågor?

Det ärliga svaret är… vi vet inte än, vi behöver prata med dig för att ta reda på det. Men om ditt företag är något liknande de tusentals vi har hjälpt, så ja! Lyssna, Google Ads är den absolut snabbaste strategin för att snabbt växa antalet leads och försäljning för ditt företag. Det största hindret att övervinna är emellertid att hitta ett sätt att köra Google Ads lönsamt och slå den ökande konkurrensen online.

Kanske har du provat på Google Ads själv eller anlitat oerfarna Google Ads- och PPC-hanteringsföretag tidigare? Kanske fungerade det aldrig för att du saknade kunskapen och slutade slösa pengar på irrelevanta och kostsamma sökord!

Låt inte det avskräcka dig. King Kong-teamet vet vad som krävs för att göra Google Ads framgångsrikt för ditt företag.

Vi optimerar inte bara dina kampanjer baserat på klick och visningar… du kan inte sätta in dessa siffror i banken. Vi optimerar baserat på avkastning på investeringen!

Vi lämnar inget åt slumpen när det gäller att ge våra klienter maximal avkastning på investeringen. Vi kopplar samman våra Google Ads-kampanjer med en högkonverterande landningssida eller försäljningstratt för att se till att du får ut så mycket lönsamhet som möjligt genom att förbättra din konverteringsfrekvens och öka dina vinster.

När du bestämmer om Google Ads är rätt kanal för ditt företag måste du ställa dig en fråga…

Finns det tillräckligt med människor som aktivt söker på Google efter min produkt eller tjänst? Du kan göra detta genom att utföra sökordsforskning i Google Ads med hjälp av deras kostnadsfria sökordsverktyg.

Google Ads ger dig möjlighet att rikta in dig på köpsugna prospekts som är aktivt ute efter din produkt eller tjänst! Om du inte kör Google Ads lämnar du pengar på bordet och låter dina konkurrenter stjäla din marknadsandel.

Bottnen är att Google Ads är en fantastisk försäljningsmaskin för e-handel och servicebaserade företag som vill få snabba försäljningar och kunder!

Google Ads är det snabbaste sättet att få nya kunder eller öka försäljningen för vilket företag som helst på jorden. Du kan rikta in dig på prospekts som aktivt söker efter en lösning på sitt problem och visa annonser endast för dessa potentiella kunder som är redo att köpa.

Visa dina annonser i de ögonblick som spelar roll, oavsett om dina prospekts söker efter en lösning på sitt problem eller konsumerar innehåll på Google, YouTube, Gmail och andra webbplatser.

Till skillnad från SEO, där det kan ta upp till 12 månader att se resultat, kan Google Ads börja leverera resultat för ditt företag redan från dag ett. Du kan visa annonser ovanför de organiska sökresultaten för viktiga söktermer inom din bransch.

Google-annonsering är den perfekta maskinen för att få försäljning, med olika kamptyper som passar de flesta företag, inklusive sökkampanjer, shopping, video och displayannonsering.

Nyckeln här är den strategi som King Kong tillämpar. Som en PPC-annonseringsbyrå använder vi direkt svarskopiering och högkonverterande landningssidor för att göra dessa trafikkanaler framgångsrika för ditt företag dag efter dag, och hjälpa dig att aggressivt växa och öka lönsamheten.

Det finns flera faktorer att beakta när man analyserar hur PPC och SEO påverkar varandra, inklusive:

 

  • PPC ger dig möjlighet att exakt identifiera vilka sökord som driver försäljning och kunder till ditt företag och hjälper dig att anpassa din SEO-strategi för att fokusera på dessa mycket värdefulla fraser.

 

  • Genom att kombinera PPC och SEO kan du ta mer plats i SERP, vilket gör att ditt företag får mer uppmärksamhet och territorium på sökmotorernas resultatlistor än dina konkurrenter vid avgörande ögonblick. Detta ökar i slutändan dina chanser att få den eftertraktade klick som kan leda till en försäljning eller en ny kund. Genom att kombinera PPC och SEO kan du fördubbla din CTR.

 

  • PPC ger dig möjlighet att samla värdefull inriktad information om din målgrupp, som du sedan kan använda för att förbättra dina SEO-kampanjer.

 

  • Personer som ser din PPC-annons kan vara mer benägna att också klicka på ditt organiska sökresultat.

 

Genom att använda PPC och SEO tillsammans kan du få ytterligare insikter och skaffa dig en konkurrensfördel genom att förbättra din SEO-prestanda på lång sikt. Att ha en flerkanalsstrategi är nyckeln för att överträffa dina konkurrenter och ta marknaden med storm.

Letar du efter en PPC-byrå som erbjuder lösningar med fokus på resultat! Det är så enkelt som det…

Hos King Kong garanterar vi med självsäkerhet att vi kan överträffa vilken annan PPC-byrå, marknadsförare eller trafikexpert som helst på denna planet. Vi kommer förbättra dina resultat med minst 30% jämfört med din nuvarande webbprojekt och betald trafik, annars behöver du inte betala oss en enda krona!

Utmana vilken Google Ads-byrå som helst att matcha vårt löfte och se dem backa tillbaka i nederlag.

Ja, Movesocial är en Google Premier-partner. Vi har möjlighet att få den högsta nivån av support för våra kunder och vi har tillgång till exklusiva betaversioner och rapporter som hjälper våra kunder att lyckas.

Google Ads (betalt) är Googles annonsystem där du betalar per klick. Det ger dig möjlighet att köra betalda annonser på Sök, Display, Shopping och Youtube. Du debiteras varje gång någon klickar på din annons.

Sökmotoroptimering (SEO) handlar om att placera din webbplats högt upp på Googles organiska (gratis) listor för dina mest värdefulla söktermer. Det är konsten att optimera din webbplats för att ranka högre i sökresultaten och locka organisk trafik.

Quality Score, eller Kvalitetspoäng på svenska, är betyget som Google ger dig – det representerar i stort sett kvaliteten och relevansen hos dina sökord, annonser och landningssidesupplevelse. Det mäts på en skala från 1 till 10, där 1 är dåligt och 10 är utmärkt.

Quality Score påverkar hur dina annonser presterar och hur mycket du betalar per klick.

Annonsposition är i grunden placeringen av en betal-per-klick (PPC) annons på en sökmotorresultatsida. Placeringen av denna annons beror på placeringen av varje sökord som ingår i annonsen, vilket bestäms av ditt bud för det sökordet eller annonsgruppen multiplicerat med det matchade sökordets Quality Score.

Ju högre din poäng är, desto billigare blir det för dig att visa din annons på bättre positioner än dina konkurrenter.

Vet inte vart du ska börja?
Ansök om ett strategisamtal